7:40 PM

New Biomega III Plus for grab


Usana Biomega III Plus



:: new Upgrade for a better great nutrition !!!

Q: Apa kelebihan BiOmega yang baru ini dengan yang lama?
A: BIOMEGA yang baru ini mengandungi 100 IU vitamin D dalam hanya 1 kapSul (wOw!). Ia juga mengandungi lemak lemon untuk mengurangkan rasa hanyir iKan


Q: Kenapa vitamin D ditambah dalam BiOmega ini?
A: Vitamin ini sebenarnya terkandung dalam pola makanan yang tertentu dan sebenarnya boleh dihasilkan oleh tubuh kita sendiri melalui pancaran sinar matahari. Tahap pencaran sinar matahari dan pilihan diet, itu semua mempengaruhi kandungan Vitamin D dalam badan kita. Pakar kesihatan sekarang mempercayai bahawa, kita semua ni tidak mempunyai vitamin D yang cukup.Oleh itu, kedua-dua omega 3 fatty asid dan vitamin D ini adalah penting untuk kesihatan kita dimana lemak ikan adalah medium yang paling berkesan untuk vitamin D sebab lemak dia mudah terlarut.


Q: Adakah BiOmega ini bebas daripada heavy metals dan lain-lain contaminats?
A: BIOMEGA mengandungi lemak yang diperlukan yang diperoleh daripada lemak ikan tulen yang bermutu tinggi. Penulenan proses yang disebut sebagai high vacuum molecular distilltation inilah yang membuang semua heavy metals, organic contamintats dan pesticides, dan yang paling best dia distilled 2 KALI untuk memperoleh ketulenan yang tinggi. BIOMEGA ini juga bebas asid trans-fatty.


Q: Kalau macam tu, apa sumber ikan yang digunakan dalam BiOmega nih?
A: Sumber dia dari deep-sea cold water (EE sejuknya) yang ada ikan salmon,tuna, herring,mackerel dan anchovies


Q: KanaK-kanak boleh makan ke?
A: Actually tak digalakkan untuk budak yang berumur 18 thn ke atas sebab keperluan nutrisi nih berbeza antara orang dewasa dan kanak2, tapi sebenarnya berguna untuk sesetengah kanak2 under certain circumtances, tapi selepas dapat recommendation dari physician atau health provider.Then capsules nih besar untuk ditelan..


Q:Bolehkan wanita mengandung mengambil BiOmega ni?
A: BOLEH!..malah sangat digalakkan sebab kajian menunjukkan keperluan fatty acids ni penting untuk perkembangan bayi tapi kebanyakkan wanita mengandung lack of this nutrition. So dalam tempoh mengandung tu, amalkanlah omega-2 fatty acid nih dalam makananan yer, penting tau utk perkembangan otak baby, penglihatan baby lebih2 lagi last trimester tu..


nak tau maklumat details ? Klik http://www.usana.com/




THis great product comes with 56 capsules/bottle (recommended to take 2 caps per day) for only RM105 !!!!!





0 comments: